ساده از دستش ندهیم
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

ساده از دستش ندهیم

 

گفتم: خدايا؛ ای مهربان، می خواهم  همنشينم باشی.

گفت: من مونس کسـاني هسـتم که مرا ياد کنند.

گفتم: وای که چه آسان به دست مي آيي!

گفت: پس سـاده از دسـتم مده.

 



نظرات شما عزیزان:

s
ساعت21:23---15 اسفند 1390
kheili ziba bood,mamnoon

دنیای این روزای من
ساعت19:18---14 اسفند 1390
وااااای چه پست نازی

حسن مرادی سنگـــــــر
ساعت17:23---14 اسفند 1390
سلام هر چند وقتی دل ما رو به نظری شاد کنیـــــــــــد .... !!!! ؟؟؟؟؟
یاعلی


نازنین
ساعت9:27---14 اسفند 1390
چه متن زیباییه.دستت درد نکنه دوست من.

ساسان جیگره
ساعت17:29---13 اسفند 1390
خیلی قشنگ بود. خسته نباشی.


سهيلا
ساعت10:47---13 اسفند 1390
واي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي .
چقدر ما آدما بيچاره ايم.خدارو عين آب خوردن به شيطون ميفروشيم.
لعنت بر شيطون


محمد
ساعت8:30---13 اسفند 1390
وچه ساده از دست می دهیم خدا را.خیلی ساده تر از آنچه که فکرش را نمی کنیم.عالی بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یاد خــدا،آرامش بخش دلهــا، گفتگوی خالق و مخلوق، ،
:: برچسب‌ها: جملات زیبا درباره خدا, خدا, آسان به دست می آیی, خدایا,