خدایا چگونه بخوانمت؟
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

خدایا چگونه بخوانمت؟

 

خـــدايا چـگونه تو را بخـــوانم در حـــالي که من، من هستم.


(با اين همه گناه و معصيت)


و چگونه از رحمت تو نااميد شوم
در حالي که تو، تو هستي.


(با آن همه لطف و رحـمـت)


«ازمناجاتهاي امام سجاد علیه السلام»

 



نظرات شما عزیزان:

s
ساعت21:20---15 اسفند 1390
kheiliii ziba boood

سهيلا
ساعت11:25---15 اسفند 1390
راستي اگر لطف و رحمت خدا نبود چه كار ميكرديم ؟

نازنين
ساعت9:53---15 اسفند 1390
من كه اينقدر به خدا اميدوارم كه مطمئنم جهنم نميرم.

محمد
ساعت8:19---15 اسفند 1390
امام سجاد عليه السلام:
خدایا من در کلبه حقیرانه خود چیزی دارم
که تو در عرش کبریایی خود نداری
من چون تویی دارم و تو چون خود نداری
متن بسیار زیبایی بود.


ساسان جیگره
ساعت22:06---14 اسفند 1390
خیلی تأثیرگذار و زیباست.خدایا تو مرا بخاطر تمامی بدی هایم ببخش.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یاد خــدا،آرامش بخش دلهــا، گفتگوی خالق و مخلوق، ،
:: برچسب‌ها: جملات زیبا درباره خدا, مناجات امام سجاد(ع), خدا, لطف, گناه,