انگار تو شرمسار مني ...
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

انگار تو شرمسار مني ...


خدايا من همانم،

که در خلوت از تو شرم نکردم

و در آشکارا هم رعايت تـو را نـکـردم

منم صـاحب مصيبت ها و ماجراهاي بزرگ

من همانم که به سرور خود جسارت کرده است

من همانم که جـبار آســـمان را نافرماني کرده است

من همانم که زمينه معصيت خــداوند جليل را فراهم کردم

من همانم که تو مهلتم دادي و به خود نيامدم

تو همواره با صبوري ات مهلتم دادي

و با پرده اغماضت گناهـانم را پوشانـدي

و از عقوبـت گناهــــــانم اجتـنـاب مي ورزي

انـگار تو شــــرمسار منی ...

 

«قسمتي از دعاي ابو حمزه ثمالي»

 



نظرات شما عزیزان:

سهیلا
ساعت12:26---27 اسفند 1390
آدم وقتی اینو میخونه شرمنده میشه.

محمد
ساعت9:50---25 اسفند 1390
دعاهای معصومین گاهی اینقدر دارای نهفتگی در کلام است که قابل فهم و درک برای ماها نیست.

نازنین
ساعت9:50---22 اسفند 1390
وای از این خونه تکونی که وقت نمیده آدم بیاد توی نت.
مطلب فوق العاده است. آدم شرمنده میشه وقتی میخونه.
دستت درد نکنه


ساسان جیگره
ساعت9:26---22 اسفند 1390
خیلی قشنگه.آدم میخونه گریش میگیره.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یاد خــدا،آرامش بخش دلهــا، گفتگوی خالق و مخلوق، ،
:: برچسب‌ها: جملات زیبا درباره خدا, خدا, مناجات, ابوحمزه ثمالی, شرمسار,