چها ز بنده خود دیدی و چها کردی؟
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

چها ز بنده خود دیدی و چها کردی؟

 

تمام عمر خطا کردم و عـطا کردی

چها ز بنده خود دیدی و چها کردی


هزار مرتبه دیدی که توبه بشکستم

دوباره بـر روی من باب توبه وا کـردی


من از تـو جـانب دوزخ فــرار مـی کـردم

تو لحظه لحظه مرا نزد خود صدا کردی


به جای آنکه من از تو رضا کنم خود را

تو لطف کردی و از خود مرا رضا کردی


تو ناله ی من دلخسته را اثر دادی

تـو حــاجت من آلـوده را روا کـردی


از اینکه اینهمه دل بر تو بسته ام دانم

کـه بـاز در دل هـر جـاییم تو جـا کردی


سرشک دیده و قلب شکسته ام گویند

ز من گـذشتی و از آتـشـم رهــا کـردی

"جناب میثم"

 



نظرات شما عزیزان:

سهيلا
ساعت11:51---3 ارديبهشت 1391
خيلي تاثيرگذار و زيبا و عالييييييييييييييي بود.

s
ساعت20:45---27 فروردين 1391
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayy cheqadr zibaaa booood

ساسان جیگره
ساعت14:54---27 فروردين 1391
آقا این جناب میثمم شعرای از ما بهترون زیاد داره ها.البته دست شما هم درد نکنه که اینارو میاری.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یاد خــدا،آرامش بخش دلهــا، گفتگوی خالق و مخلوق، ،
:: برچسب‌ها: شعر زیبا درباره خدا, خدا, شعر زیبا, میثم, تمام عمر خطا کردم,