قلبمان آرام نمی گیرد
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

قلبمان آرام نمی گیرد

 

خداوند ما را براي خودش آفريده است

پس قلبمان آرام نمي گيرد

مگر وقتي که به او روي آوريم


سنت آگوستين
 



نظرات شما عزیزان:

s
ساعت13:38---7 ارديبهشت 1391
vaqean vaqT ba khoda hastim ye arameshe kha30 dariim

سهيلا
ساعت19:41---6 ارديبهشت 1391
هر كي با خداست از غم و غصه جداست.


کریم فکور
ساعت12:33---6 ارديبهشت 1391
هی بدک نیست فکر کنم داری یواش یواش پیشرفت می کنی ف م عزیز
خیلی وقته یه سری بهت نزدم فکر کنم دلم برات تنگ شده بود فکرکردم بیام ببینم وبت بهتر شده یا نه. بدک نیست
راستی دوستمون نازنین نوشته که از امامامون بنویس فکر کنم جوونا حرفای غریبه ها رو بهتر قبول دارن
حالا چه فرقی داری حرف از زبون کی بیاد بیرون مهم اینه که تاثیرگذار باشه
فکر کنم بهتره به هر زبونی که شده حرف خوب زده بشه


نازنين
ساعت11:41---6 ارديبهشت 1391
از اماماي خودمونم بنويس. اين خارجي ها هم همه ي حرفاي خوبشونو از ما گرفتن.

نازنين
ساعت11:39---6 ارديبهشت 1391
از اماماي خودمونم بنويس. اين خارجي ها هم همه ي حرفاي خوبشونو از ما گرفتن.

زهرا
ساعت15:59---5 ارديبهشت 1391
خیلی زیباست. ممنون بخاطر مطالب زیبا و تاثیر گذارت.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یاد خــدا،آرامش بخش دلهــا، شعر،جمله زیبا ، ،
:: برچسب‌ها: جملات زیبا درباره خدا, خدا, درباره خدا, جملات کوتاه درباره خدا,