حسن ظن به خداوند
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

حسن ظن به خداوند


«امام صادق علیه السلام»

 

سزاوار است بنده مؤمن چنان از خدا بترسد

كه گويي در كنار دوزخ قرار گرفته و مشرف  بر آتش است

و چنان بر او اميدوار باشد كه گويي اهل بهشت است،

چنان كه خداوند متعال ميفرمايد:

«اين گماني است كه شما به خدا پيدا كرديد

و سبب هلاكتان شد.»

سپس امام افزود: خداوند نزد گمان بنده خويش است.

اگر گمان نيك برد، نتيجه اش نيك

و اگر گمان بد برد، نتيجه اش بد است.

 



نظرات شما عزیزان:

حانیه
ساعت11:37---13 آذر 1392
این متن خیلی برا من جالب بووود واقعا رفتم تو فکر... مخصوصا جمله آخرش.
ممنون


نازنين
ساعت10:45---25 ارديبهشت 1391
من كه خودم هميشه به خدا اميد دارم.

محمد
ساعت8:58---25 ارديبهشت 1391
هر گماني كه به خدا ببريم همان ميشود.خيلي عالي بود

ساسان جيگره
ساعت14:50---22 ارديبهشت 1391
اگه ماها از خدا ميترسيديم وضعمون خيلي بهتر از ايني بود كه الان هست.

حسن مرادی
ساعت19:36---17 ارديبهشت 1391
سلام

اپم

خوشحال میشم تشریف بیارید

منتظرم ...

یاعلی


مبرا
ساعت22:38---16 ارديبهشت 1391
سلام من وبلاگ شما رو لینک کردم شما هم اگه افتخار بازدید از وبلاگمو بدید ممنون میشم*^ در پناه علی ^*

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: