مژده به عاشقان خدا
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

مژده به عاشقان خدا

این حدیث قدسی، مـژده زیبـایی است برای آنـان كه حقیقتِ نمـاز و عبادت را در طلب، معــرفت، دوستــی، عشق و شهــادت یـافته انــد:

«من طلبني،وجدني و من وجدني،عرفني و من عرفني،احبّني و من احبّني،عشقني و من عشقني،عشقته و من عشقته،قتلته و من قتلته،فعلي ديته و من علي ديته،فانا ديته»


آن كس كه مرا طلب كند، مي‌يابد،

آن كس كـه مــرا يافت، مـي‌شنـاسـد،

آن كس كه مـــرا شنــاخت، دوستم مـي‌دارد،

آن كس كه مرا دوست داشت، به من عشق مي‌ورزد،

آن كس كه به من عشق ورزيد، من نيز به او عشق مي‌ورزم،

آن كس كه به او عشق ورزيدم، مي‌كشم،

آن كس را كه من بكشم، خون بهايش بر من واجب است،

آن كس كه خون بهايش بر من واجب است، من خون بهايش هستم.

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت19:35---4 خرداد 1391
روايت بسيار عالي و زيبايي است به شرط تعمق در اون.واقعا عاليه.

ساسان جيگره
ساعت11:52---1 خرداد 1391
بابا خوش بحال شهدا.كاشكي ماهم شهيد در راه خدا بشيم.ولي خداييش لياقت مي خواد كه ماها عمرا نداريم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یاد خــدا،آرامش بخش دلهــا، گفتگوی خالق و مخلوق، ،
:: برچسب‌ها: حدیث قدسی, درباره خدا, خدا, مقام شهید, خون بهای شهید,