پاداش اهمیت دادن به نماز
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

پاداش اهمیت دادن به نماز

 

لطف و اکرام خداوند به نماز گزاری که به نمازش اهمیت می دهد:

عذاب قبــر از او دور مي شـود،

تنگدستـي او از بين برده مي شود،

از محاسبه روز قیامت محفوظ مي ماند،

به سـرعت برق از پل صـراط عبـور مي کند،

دفتر اعمال به دست راست او سپرده مي شود.

 



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت10:57---25 خرداد 1391
مطالبت عالیه ...تفکرات آدمو عوض میکنه...مرسی

سهيلا
ساعت11:24---22 خرداد 1391
نماز ما مسلمونا فقط خم و راست شدنه و آخر وقت هم كه مي خونيم.خدا عاقبتمونو بخير كنه.

نازنين
ساعت9:52---22 خرداد 1391
واقعا اگه نمازمونو اول وقت بخونيم اينجوري ميشه.چقدر جالبه؟

ساسان جيگره
ساعت9:46---22 خرداد 1391
خدا به ما هم توفيق خوندنش تول وقتشو بده..نمي دونم چرا نميده.بده ديگه خدا

محمد
ساعت14:22---20 خرداد 1391
بسیار عالی بود. ولی دیگه آدرس هارو نمی زنی؟

farzaneh
ساعت13:16---20 خرداد 1391
ای دوست دلت همیشه زندان من است
آتشکده عشق تو از آن من است
آن روز که لحظه وداع من و توست
آن شوم ترین لحظه پایان من است

به من هم یه سری بزن


farzaneh
ساعت13:15---20 خرداد 1391
ای دوست دلت همیشه زندان من است
آتشکده عشق تو از آن من است
آن روز که لحظه وداع من و توست
آن شوم ترین لحظه پایان من است

به من هم یه سری بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: نمـاز،شـاهراه ارتباط با خـدا، داستــان،حـدیث،آیـــه، ،
:: برچسب‌ها: نماز, حدیث درباره نماز, اهمیت دادن به نماز, لطف خدا, درباره نماز,