فقط احتياج به يک مهارت دارد
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

فقط احتياج به يک مهارت دارد

 

روزي يک مرد روحاني به خداوند گفت: خداوندا؛ دوست دارم بدانم ساکنان بهشت و جهنم چه خصوصیاتی دارند؟ خداوند او را به سمت دو در هدايت کرد و يکي از آنها را باز کرد، مرد نگاهي به داخل انداخت، درست در وسط اتاق يک ميز گرد بزرگ وجود داشت که روي آن يک ظرف غذا بود که آنقدر بوي خوبي داشت که دهانش آب افتاد . افرادي که دور ميز نشسته بودند بسيار لاغر و مريض بودند و به نظر قحطي زده مي آمدند . آنها در دست خود قاشق هايي با دسته بسيار بلند داشتند که اين دسته ها به بالاي بازوهايشان وصل شده بود و هر کدام از آنها به راحتي مي توانستند دست خود را داخل ظرف غذا ببرند تا قاشق خود را پر نمايند، اما از آن جايي که اين دسته ها از بازوهايشان بلند تر بود، نمي توانستند دستشان را برگردانند و قاشق را در دهان خود فرو ببرند . مرد روحاني با ديدن صحنه بدبختي و عذاب آنها غمگين شد، خداوند گفت: تو جهنم را ديدي، حال نوبت بهشت است، .

آنها به سمت اتاق بعدي رفتند و خدا در را باز کرد، آنجا هم دقيقا مثل اتاق قبلي بود، يک ميز گرد با يک ظرف غذا روي آن و افراد دور ميز . آنها مانند اتاق قبل همان قاشق هاي دسته بلند را داشتند، ولي به اندازه کافي قوي و چاق بوده، مي گفتند و مي خنديدند، مرد روحاني گفت: خداوندا نمي فهمم؟! خداوند پاسخ داد: ساده است، فقط احتياج به يک مهارت دارد، اينها ياد گرفته اند که به يکديگر غذا بدهند، در حالي که آدم هاي طمع کار اتاق قبل تنها به خودشان فکر مي کنند!



نظرات شما عزیزان:

انسان
ساعت19:10---3 تير 1391
برای پست شعبان نظر دهی فعال نیست؟

206
ساعت9:16---3 تير 1391
سلام وبلاگ خوبی داریییییییی به ماهم سری بزننننن

تک خور
ساعت9:04---3 تير 1391
سلام عزیزم وبلاگ خیلی قشنگی داری خوش حال میشم به وبلاگ منم سر بزنی سرگرمت میکنه
لینگت کردم لطفا لینگم کن


s
ساعت20:13---2 تير 1391
vaaaaaaaaaaaaaaay cheqadr zibaaa bo0o0d

انسان
ساعت12:52---2 تير 1391
سلام. التماس دعا. ممنون از اینکه در سمت خدا قدم برداشتید. اجر تون با صاحب این روز.

خیلی خوشحال میشم وب مذهبی می بینم. این متن قبلا برام ایمیل اومده بود.واقعا چقدر مهارت داشتن مهمه. خدا خودش هدایت مون کنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخــلاق، ،
:: برچسب‌ها: داستان کوتاه, داستان, طمع کار, خدا, بهشت, جهنم, اخلاق,