روزه سپر آتش جهنم
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

روزه سپر آتش جهنم

 

الصوم جنة من النار

روزه سپر آتش (جهنم) است.

«يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود.»

رسول خدا صلى الله عليه و آله



نظرات شما عزیزان:

ساسان جيگره
ساعت11:33---7 مرداد 1391
خوش بحال اونايي كه سپرشونو نميشكنن.

farzaneh
ساعت8:12---5 مرداد 1391
وقتی میشی نیاز من که نباشی پیش من
اشکهای چشمامو ببین که میریزه به پای تو
بازم که بیقرارمو دلواپسی نگاه تو
تموم هستی منی بمون همیشه پیش من
اگر شدم عاشق تو نزار بیتاب بمونم
لا لایی شبام تویی نزار که بی خواب بمونم
دارم برات شعر میخونم شاید به یادم بمونی
فقط یه چیز اذت میخوام همیشه عاشق بمونی
دوست دارم خیلی کمه ولی جز این چیزی نبود
واژه ها رو ولش کنیم عشقمو از چشام بخون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: روزه، سپــــــر آتـش جهنـم، روایـت،حــدیث،آیــــــه ، ،