کوله بارت را ببند ...
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

کوله بارت را ببند ...

 

کوله بارت را ببند

شايد اين چند سحر فرصت آخر باشد که به مقصد برسيم

بشناسيم خدا را و بفهميم که

يک عمر چه غافل بوديم

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت9:04---13 مهر 1391
امان از اين غفلت آدمي كه هميشه بيچاره اش كرده.

نازنين
ساعت10:12---4 مهر 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااام.من اومدم.ا بچه ها هم كه نبودن.خيلي قشنگه.

حانیه
ساعت23:09---1 مهر 1391
هیچکس قفل بدون کلید نمیسازد
بنابراین خدا مشکلات را بدون راه حل قرار نداده
پس با مشکلات خود ، با اعتماد به نفس بالا برخورد کنیم . . .


سهيلا
ساعت10:04---30 شهريور 1391
يادم رفت بگم.خيلي زيبا بود.

سهيلا
ساعت10:03---30 شهريور 1391
سلاااااااااااااااااااااااام.من اومدم.ساسان بگم خدا چكارت كنه..بالاخره كارتو كردي.

ساسان جيگره
ساعت17:47---29 شهريور 1391
سلام دوستان.دوباره اومدم.با سهيلا رفته بوديم مسافرت.آخه ما خواهروبرادريم.اگه بفهمه من گفتم منو ميكشه.دلم براي وبلاگ خدا تنگ شده بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: زندگی دنیوی و اُخروی ومرگ، شعر،جمله زیبا ، ،