خاکم کنید در حرم کربلا حسین
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

خاکم کنید در حرم کربلا حسین


از لحظه ای که با تو شدم آشنا حسین

احساس می کنم که شدم از شما
حسین

وقت تولّدم که مؤذّن مرا گرفت
در گوش من به جای اذان گفت: یا حسین

آسوده خاطرم ز عذاب و فشار قبر
آنجا حساب آن دو ملک هست با حسین

رغبت نمی کنم که روم جای دیگری
وقتی که هست نزد تو دارالشّفا حسین

هر کس برای ماتم تو گریه می کند
باشد به زیر پرچم خیرالنسا حسین

هر کس که خرج کرده خودش را برای تو
ترسی ندارد از غم روز جزا حسین

دارم امید این که شما بعد مردنم
خاکم کنید در حرم کربلا حسین

نزدیک یازده شب است آقا گذشته است
امّا نددیده ام رخ صاحب عزا حسین

امشب بیا دعا بنما منتقم رسد
تا که شوم ز مهر تو حاجت روا حسین

محمد فردوسي

http://mahdivahidi.loxblog.ir



نظرات شما عزیزان:

نارنين
ساعت18:51---11 آذر 1391
هر کس که خرج کرده خودش را برای تو
ترسی ندارد از غم روز جزا حسین

اگه ما امام حسينو نداشتيم چه كار ميكرديم.


محمد
ساعت11:09---8 آذر 1391
اميدوارم خود امام حسين(عليه السلام) دست هممون رو بگيره.شعرش خيلي زيباست.شعر آهنگ وبلاگتم خيلي عاليه.موفق باشي.

سهيلا
ساعت19:36---7 آذر 1391

فقط بايد گفت


ساسان جيگر
ساعت19:24---7 آذر 1391
به به مي بينم كه يكي ديگه هم مثل ما پيدا شد.باباااااااااااااااااااااااا

ساسان جيگره
ساعت16:05---7 آذر 1391
هر کس که خرج کرده خودش را برای تو
ترسی ندارد از غم روز جزا حسین

واقعا همينطوره.
ياحسييييييييييييييييييييييين


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: شعــر، اشعارشهادت ائمّه(ع)، ،