مهرباني خداوند
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

مهرباني خداوند

 

روايت کنند مردي را که، هفتاد سال يا صنم (نام بت) گفته بود، يکبار از زبانش اشتباهاً ياصمد «اي بي نياز» صدا برآمد خداوند توجهي به حال او نمود.

ملايکه عرض کردند خداوندا، اين مرد هفتاد سال يا صنم گفت: يکبار آنهم اشتباهاً نام تو را (ياصمد) به زبان آورد، او را قبول درگاهت نمودي!؟

خداوند فرمود: شما نمي دانيد که من هفتاد سال منتظر بودم تا بنده ام نام مرا صدا کند، حال که من را خوانده است شرط دوستي نيست که او را نپذيرم.



نظرات شما عزیزان:

پرنيان2
ساعت20:13---1 مهر 1392
خيلي قشنگ بود...

فقیر
ساعت22:37---28 تير 1392
(( حضرت صادق (ع ))) فرمود:
هر گاه بنده اى در سجده سه مرتبه بگويد:
يا اَللّهُ يا رَباهُ يا سَيِّداهُ
خداوند كريم در جواب او مى فرمايد:
لبيك ، اى بنده من ، حاجتِ خودت را از من بخواه ، تا بتو عنايت كنم .
و هر كس در سجده آنقدر بگويد:
يا رَبّاهُ يا سَيِّداهُ تانفسش قطع شود، حضرت حق تعالى مى فرمايد:
حاجت خودت را طلب كن ،اى بنده من .


arshia
ساعت14:06---12 اسفند 1391
سلام
مطالب بسیار عالی داری پس چرا دیگه نیستی


ساسان جیگر
ساعت10:16---16 دی 1391
بابا خداااااااااااااااااااااااااااا اااااااا

الهام.ح
ساعت18:46---8 دی 1391
سلام.
مطالب خیلی زیبایی تو وبت گذاشتی..

خدايا...

خواستم بگويم تنهايم ،

اما نگاه خندانت مرا شرمگين کرد ؛

چه کسي بهتر از تو ...؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یاد خــدا،آرامش بخش دلهــا، ،