تقسیم جهان
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

تقسیم جهان


  بخدا گفتم: بیا جهان رو قسمت کنیم ،

 آسمون واسه من ، ابراش مال تو ،

 دریا مال من ، موجش مال تو ،

ماه مال من ، خورشید مال تو ...

خدا خندید و گفت : بندگی کن ،

همه دنیا مال تو ... من هم مال تو ... 
 



نظرات شما عزیزان:

سهيلا
ساعت16:27---7 اسفند 1390
خيلي عالي بود

نازنين
ساعت12:55---20 بهمن 1390
خدايا همين كه تو مال من باشي كافيه.

s
ساعت17:35---4 بهمن 1390
kheili qashang bood azizam

سهيلا
ساعت13:38---24 دی 1390
شاعر ميگه :

با خدا باش پادشاهي كن

بي خدا باش هرچه خواهي كن

مطلب زيبايي بود.

موفق باشي.پاسخ:ممنون از شعر زیبات.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یاد خــدا،آرامش بخش دلهــا، گفتگوی خالق و مخلوق، ،
:: برچسب‌ها: جملات زیبا درباره خدا, خدا, مهربانی خدا, مطالب زیبا درباره خدا,