خدا و گنجشگ
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

خدا و گنجشگ


روزها گذشت و گنجشک با خدا هیچ نگفت . فرشتگان سراغش را از خدا گرفتند و خدا هر بار به فرشتگان این گونه می گفت : می آید ، من تنها گوشی هستم که غصه هایش را می شنود و یگانه قلبی ام که دردهایش را در خود نگه می دارد .

و سر انجام گنجشک روی شاخه ای از درخت دنیا نشست . فرشتگان چشم به لبهایش دوختند ، گنجشک هیچ نگفت و خدا لب به سخن گشود: با من بگو از انچه سنگینی سینه توست .

گنجشک گفت : لانه کوچکی داشتم ، آرامگاه خستگی هایم بود و سرپناه بی کسی ام . تو همان را هم از من گرفتی . این توفان بی موقع چه بود ؟ چه می خواستی از لانه محقرم ؟ کجای دنیا را گرفته بود ؟

و سنگینی بغضی راه بر کلامش بست . سکوتی در عرش طنین انداز شد . فرشتگان همه سر به زیر انداختند.

خدا گفت: ماری در راه لانه ات بود . خواب بودی . باد را گفتم تا لانه ات را واژگون کند . آنگاه تو از کمین مار پر گشودی .

گنجشک خیره در خدایی خدا مانده بود .

خدا گفت: چه بسیار بلاها که به واسطه محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به دشمنی ام بر خاستی .

اشک در دیدگان گنجشک نشسته بود . ناگاه چیزی در درونش فرو ریخت . های های گریه اش ملکوت خدا را پر کرده بود.

 



نظرات شما عزیزان:

حاجاقا فیس بوکیان
ساعت0:09---16 آبان 1391
خوابم میاد نخوندم.

سهيلا
ساعت16:27---7 اسفند 1390
خيلي ناز بود

نازنين
ساعت12:54---20 بهمن 1390
ماها هميشه قدر خداي به اين خوبي رو نميدونيم.

محمد
ساعت9:45---2 بهمن 1390
ماها فقط نق ونوق بلديم. شكر كردن بهمون نمياد. فكر ميكنيم ما بيشتر از خدا حاليمونه.

خدا دستمونو بگيره.

عالي بود.پاسخ:تشکر.


سهيلا
ساعت13:42---24 دی 1390
اين مطلبم مثل همون كلبه است.خيلي قشنگه.

خسته نباشي.پاسخ:سلامت باشی گلم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: تـوکـل،تسـليم،امـيد،حکمت، داستــان،حـدیث،آیـــه، ،
:: برچسب‌ها: داستان زیبا, داستان خدا و گنجشگ, داستان حکمت, داستان, خدا,