خدایا کمکم کن
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

خدایا کمکم کن

 

پروردگارا ...

کمکم کن ، کمکم کن که بتوانم پنجره ی دلم را رو به حقیقت بگشایم.

خدایا ...

یاریم کن که مرغ خسته دلم را که دیری است دراین قفس زندانی است ، در آسمان آبی عشق تو پرواز دهم.

پروردگارا ...

یاریم کن که شوق پرواز را همیشه در خود زنده نگه دارم.

خدایا ...

توخود می دانی که بدترین درد برای یک انسان دورماندن ازحقیقت خویشتن و رها شدن در گرداب فراموشی و سردرگمی است . پس توای کردگار بی همتا مرا یاری کن که به حقیقت انسان بودن پی ببرم تابتوانم روز به روز به تو که سر چشمه تمام حقایقی نزدیک و نزدیکتر شوم.

خدایا ...

مرا فرصتی ده تا پاک بودن را تجربه کنم و بتوانم حتی برای یک لحظه آنچه باشم که تو می خواهی.



نظرات شما عزیزان:

سهيلا
ساعت16:32---7 اسفند 1390
خدایا ...

مرا فرصتی ده تا پاک بودن را تجربه کنم و بتوانم حتی برای یک لحظه آنچه باشم که تو می خواهی.


نازنين
ساعت12:45---20 بهمن 1390
خديا دست همه ما رو بگير.

محمد
ساعت9:34---2 بهمن 1390
آمييييييييييييييييييييييييين.

خدا خودش كمكمون كنه.

امام علي مي فرمايند. خدايا تو آنچناني كه من دوست دارم ، پس مرا آنچنان كن كه خودت دوست داري.

عالي بودپاسخ:آمین.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یاد خــدا،آرامش بخش دلهــا، گفتگوی خالق و مخلوق، ،
:: برچسب‌ها: مطالب زیبا درباره خدا, جملات زیبا درباره خدا, خدا, مناجات با خدا,