خدایا من فقط تو رو دارم
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

خدایا من فقط تو رو دارم



من خدایی دارم،
که در این نزدیکیست

نه در آن بالاها

مهربان،خوب،قشنگ
چهره اش نورانیست

گاه گاهی سخنی می گوید،

با دل کوچک من،
ساده تر از سخن ساده من

او مـرا می فهمـــــــد،
او مــرا می خــواند
او مـــرا می خواهـــد،
او همه درد مرا می داند ...

یاد او ذکر من است،
در غم و در شادی

چون به غم می نگرم،
آن زمان رقص کنان می خندم ...

که خدا یار من است،
که خدا در همه جا یاد من است


او خـدایــست کـــه
همواره مرا می خواهد
او مرا مـی خــوانــد
او همه درد مرا می داند ...




نظرات شما عزیزان:

سهيلا
ساعت16:36---7 اسفند 1390
که خدا یار من است،
که خدا در همه جا یاد من است
عاليههههههههههههههههههههههه=D D


نازنين
ساعت12:30---20 بهمن 1390
خيلي غم انگيزه.خدا ميدونه ما چمونه ولي ميريم دردمونو به يكي ديگه ميگيم.

s
ساعت17:29---4 بهمن 1390


محمد
ساعت9:15---2 بهمن 1390
من چي بگم. اين قدر اين جملات زيباست كه نمي شود حرفي زد .

که خدا یار من است،

که خدا در همه جا یاد من است ..........

خيلي عالي.خسته نباشي.پاسخ:سلامت باشی.


mehran 
ساعت23:07---28 دی 1390
به علی شناختم من به خدا قسم خدا را

پاسخ:


افسانه
ساعت2:18---26 دی 1390
نثر قشنگيه.اميدوار كننده اس.وقتي انسان وجود خدارو در كنار و همراه خودش احساس ميكنه چقدر آروم ميشه.

پاسخ:همینطوره گلم.الا بذکرالله تطمئن القلوب.


عاشق
ساعت22:23---25 دی 1390
متن بسيار زيبايي است.لذت بردم.


پاسخ:خوشحالم که خوشتون اومده.


ستايش
ساعت22:22---25 دی 1390
سلام

خيلي قشنگه.خيلي قشنگه.خيلي قشنگه.دستت درد نكنه.

ممنون.
پاسخ:خواهش میکنم عزیزم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یاد خــدا،آرامش بخش دلهــا، شعر،جمله زیبا ، ،
:: برچسب‌ها: شعر زیبا درباره خدا, شعر زیبا, خدا یار منست, خدا, خدای مهربان,