گفتگوي خالق مهريان با بنده غافل
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

گفتگوي خالق مهريان با بنده غافل

 

خدا : بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعته .

بنده : خدایا ! برام مشکله نیمه شب بیدار شم .

خدا : بنده ی من پس فقط  دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان .

بنده : خدایا سه رکعتم زیاده .

خدا : بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان .

بنده : خدایا ! خیلی خستم ! حوصله ندارم .

خدا : بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله .

بنده : خدایا ! من در رختخوابم اگه بلند شم خواب از سرم می پره !

خدا : بنده ی من همونجا که دراز کشیدی تیمم کن و بگو یا الله .

بنده : خدایا هوا سرد است ! نمی تونم دستامو از زیر پتو در بیارم .

خدا : بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برات حساب می کنیم .

بنده اعتنایی نمی کنه و می خوابه.

خدا : ملائکه ی من ! ببینید من با اینکه اینقدر ساده گرفتم اما او خوابید ...

چیزی به اذان صبح نمانده ، او رو بیدار کنین

دلم براش تنگ شده ، خیلی وقته با من حرف نزده .

ملائکه : پروردگارا ! بیدار نمی شه !

خدا : در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست .

ملائکه : خداوندا ! دوباره او را صدا زدیم ، اما بیدار نمی شه .

خدا : الان آفتاب طلوع میکنه ، بنده ی من بیدار شو نماز صبحت قضا میشه .

ملائکه : خداوندا نمی خوای با او قهر کنی؟

خدا : نه ، هرگز ، من هیچوقت با بنده ام  قهر نمی کنم ،

آخه اون جز من کسی رو نداره ... شاید توبه کنه ...

من منتظرش می مونم ... اون بالاخره برمی گرده ...

بنده ی من تو به هنگامی که با من سخن می گویی من آنچنان گوش فرا میدهم

که انگار فقط تو را دارم اما

تو چنان از من غافلی که گویا صدها خدا داری .

 



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت4:50---20 مرداد 1392
دستت درد نکنه به خاطر متنت یه چیزایی رو به یادم آوردی!!!خیر دو دنیا رو ببینی

سهيلا
ساعت16:48---7 اسفند 1390


نازنين
ساعت12:27---20 بهمن 1390
خاك بر سر ما بشه كه گاهي نماز صبحمون قضا ميشه.

s
ساعت23:16---6 بهمن 1390
man in matno qablan jaye dg khoonde boodamo kheili roo man ta30r gozasht.mamnoon ke tooye webloge qashanget gozashT

کامران خان
ساعت12:00---6 بهمن 1390
سلام. لطف کردی. نمی دونم چی بگم ولی تو خیلی خوبی که به خواننده وبلاگت اهمیت می دی.دوست دارم بازم در مورد نماز و توبه بنویسی.

محمد
ساعت9:09---2 بهمن 1390
واقعا همين طوره .من نمي دونم چرا ما آدما به همه چيز توي نماز فكر ميكنيم غير از اوني كه براش وايستاديم و داريم باهاش صحبت ميكنيم؟

عالي بودپاسخ:تشکر میکنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یاد خــدا،آرامش بخش دلهــا، گفتگوی خالق و مخلوق، ،
:: برچسب‌ها: گفتگوی خالق و مخلوق, خدا, بنده, نماز, خدای مهربان, بنده غافل,