من توام تو من
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

من توام تو من


گفتم : خدایا از همـــــــه دلگیـــــــرم . گفت : حتــــــی از مــــن
 ؟

گفتم : خدایا دلم را ربــــــودند . گفت : پیـــش از مــن ؟

گفتم : خدایا چقـــــدر دوری ؟ گفت : تــو یا مـن ؟

گفتم : خدایا تنهاترینم . گفت : پس من ؟

گفتم : خدایا کمک خواستم . گفت : از غیر من .

گفتم : خدایا دوســـتت دارم . گفت : بیــــــش از مـن .

گفتم : خدایا اینــقدر نگــــــو مـــن . گفت : مـــن تـوام تو مــن .
 
 



نظرات شما عزیزان:

سهيلا
ساعت16:47---7 اسفند 1390
خداااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااا.دوستت دارم

ناتاشا
ساعت18:28---30 بهمن 1390
خیلی زیباست

نازنين
ساعت12:24---20 بهمن 1390
خودت كمكون كن.

s
ساعت23:12---6 بهمن 1390
kheyliiiiiiiiiiiiiiiiiii qashang bood azizam

محمد
ساعت9:04---2 بهمن 1390
مطلب بسيار پرمغز وكوتاه و مفيده.

خسته نباشي.پاسخ:سلامت باشی.


پارسا
ساعت0:33---1 بهمن 1390
خدایا هرگز نگویمت که بیا دست من بگیر . عمریست گرفته ای مبادا رها کنی !!!!!
پاسخ:ممنونم خیلی زیباست.


نیما
ساعت9:05---30 دی 1390
خیلی توپ بود.ولی حیف که ما قدر این خدارو نمی دونیم و فقط وقتی کارمون گیر میکنه به یادش می افتیم.

بازم خدا کمکمون می کنه.


پاسخ:بله حق با شما دوست من. امیدوارم خدا کمکمون کنه که همیشه به یادش باشیم.


ساسان جیگره 
ساعت7:53---30 دی 1390

آقا عجب حرف قشنگی گذاشتی .وقتی نظرمو گذاشتم دیدمش

امام صادق علیه السلام: بهترین دوست من کسی است که عیبهای مرا به من هدیه دهد
دستت درد نکنه.ولی ما که دوست خوب این جوری نداریم

همش از من تعریف می کنن.بس که خوبم

پاسخ:تو که راست می گی؟؟؟



ساسان جیگره
ساعت7:50---30 دی 1390
آقا ما بازم اومدیم.
مطلب واقعا زیباست.
خیلی قشنگه.خب البته مغز ما کشش
نداره.
ولی آدم با وجود این خدا از خودش بدش
میاد.خدایا مارو ببخش.
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یاد خــدا،آرامش بخش دلهــا، گفتگوی خالق و مخلوق، ،
:: برچسب‌ها: جملات زیبا درباره خدا, خدا, گفتگوی خدا با بنده, بنده, درباره خدا,