چرا به خدا نمی رسیم؟
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

چرا به خدا نمی رسیم؟

 
همه فـــــکر مي کنیم

چون گرفتاریم به خدا نمي رسیم ، اما

غافلیم از اینکه

چون به خــــــــــدا نمي رسیم گرفتاریم
 



نظرات شما عزیزان:

سهيلا
ساعت16:46---7 اسفند 1390
واقعا درسته.واقعيت همينه.

علیرضا
ساعت20:10---27 بهمن 1390
یا الله چقدر قشنگ و واقعیه

نازنين
ساعت12:15---20 بهمن 1390
خيلي قشنگه.من اينو نوشتم بزرگ كنم بزنم به ديوار اتاقم.


نازنين
ساعت12:15---20 بهمن 1390
خيلي قشنگه.من اينو نوشتم بزرگ كنم بزنم به ديوار اتاقم.


سجاد
ساعت0:30---3 بهمن 1390
خيلي تأثير گذاره .اينارو از كجا مياري.
خيلي عاليه.


ثريا
ساعت0:27---3 بهمن 1390
با جازت من اينو برميدارم.خيلي قشنگه.آدم مو به تنش سيخ ميشه.

ساسان جيگره
ساعت0:23---3 بهمن 1390
بابا اين مطالبو نذار.سكته ميكنما.پاسخ:سلام دوستان مهربونم.از اینکه با ابراز محبتها و انتقادات و پیشنهادات خوبتون در بهتر شدن وبلاگ(فقط خدا)منو یاری می کنید، واقعا سپاسگذارم. ضمنا عذرخواهی میکنم که وقتی جواب نظرای قشنگتونو میدم عکسهایی که گذاشتین و مطالب بعد از عکسها پاک میشه.نمیدونم چکار کنم که اینطور نشه.فکر کنم از این به بعد بهتره دیگه جواب ندم تا راه حلشو پیدا کنم.آخه من تازه کارم و اطلاعات کافی ندارم. بازم عذرخواهی میکنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یاد خــدا،آرامش بخش دلهــا، شعر،جمله زیبا ، ،
:: برچسب‌ها: جملات زیبا درباره خدا, خدا, گرفتار, به خدا نمی رسیم, غافلیم,