قلب من چقدر قیمتی است
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

قلب من چقدر قیمتی است


قلب من قـــالی خداست

       تاروپودش از پر فرشته هاست

               پــــــهن کـــــــــــرده او دل مرا

                      در اتاق کوچــــــــــکی در آسمان

شب که می شود خدا روی قالی دلم

      راه می رود؛ذوق می کنم گریه می کنم    

            اشــــــــــک من ســـــــــــــــتاره می شود

                  هر ستــــــــــاره ای به سمت ماه می رود

یک شبی حواس من نبود

       ریخت روی قـــــالی دلم

           شیشه ای مرکــب سیاه

               سالهاســـت مانده جای آن

                     جـــــــای لـــکه های اشتباه

ای خـــــــدا به من بــگو

          لـــکه های چرکـــمرده را

                  کـــــجا خــــاک می کنند؟

                          آه از اینهمه گناه و اشتباه

قلب من دوباره تند تند می زند

       مثل اینکه باز هم خــــــداست

                 روی قالی دلم قدم گذاشت

                        در میان رشته های نازک دلم

                              نقش یک درخت و یک پرنده کاشت

 قلب مــن چقدر قیـــــمتـی اســـت

     چون که قالـــی ظریــف و دستبـاف اوسـت

            این پرنده ای که لای تاروپودش است هدهد است

                      مــی پـرد به ســـوی قـله های قــــاف دوســـت

"عرفان نظرآهاری"

 



نظرات شما عزیزان:

سهيلا
ساعت16:45---7 اسفند 1390
خيلي عالي بود.

علیرضا
ساعت20:09---27 بهمن 1390
خدایا کمک کن آدم شم

نازنين
ساعت12:14---20 بهمن 1390
خيلي قشنگ بود


s
ساعت15:47---6 بهمن 1390
kheili qashang bood dooste aziz

محمد
ساعت10:18---4 بهمن 1390
خیلی قشنگ تشبیه کرده.
واقعا زیباست.
من هم حرف دوستمون ساسان را تایید می کنم و حق هم همین است که دل و قلبی که خانه و حریم خداست نباید هرکسی را درون آن راه داد.
آفرین به شما و دوستان خداییتان.


ساسان جیگره
ساعت9:37---4 بهمن 1390
مطلب خیلی قشنگیه.
لذت بردم.واقعا قلب ما خیلی قیمتییه.ولی ما هرکسی رو توش راه میدیم.
شهادت امام رضا علیه السلام را تسلیت به همه دوستان خدایی میگم.

یک صلوات برای امام بفرستین.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یاد خــدا،آرامش بخش دلهــا، شعر،جمله زیبا ، ،
:: برچسب‌ها: مطالب زیبا درباره خدا, خدا, جملات زیبا, قلب, عرفان نظرآهاری, خدا,