آرام باش ...
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

آرام باش ...


آرام باش ، آرام باش ، تو خـــــــدا را داری ...

آن حقیقت ، آن یگانه ، آن هوادار شــبانه

آرام باش ، تو خدا را داری ...

آن معبود ، آن پاک ، آن همه خوبی و احســـــاس و بهار را داری!

آرام باش ، تو خدا را داری ...

پس نگو تنهایم ، پس نگو بی یاور ، بی یارم

تو خدا را داری یعنی عشق ، معبود ، سنگ صبور دل من ، دل تو

پس خموش !!!

ما خدا را داریم ...

"مهربان"



نظرات شما عزیزان:

سهيلا
ساعت16:54---7 اسفند 1390
خدايا به ما آرامش بده

علیرضا
ساعت20:06---27 بهمن 1390


نازنين
ساعت12:07---20 بهمن 1390
ماها كه آرامش نداريم بخاطر اينه كه از خدا دوريم.

محمد
ساعت10:12---10 بهمن 1390
خيلي زيبا و عاليه.هيچ مشكلي هم نداره.


بنده خدا
ساعت15:45---9 بهمن 1390
سلام ف م جان.متن زیبایی نوشتی من که خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم

شهناز
ساعت15:41---9 بهمن 1390
سلام خوشحالم با این وب بی نظیر آشنا شدم.ف م عزیز از این به بعد من یکی از بیننده های پروپا قرص وبتم. مطالبت زیبا و با سلیقه س.مرسی عزیزم.
ساسان جان تو واقعا از این مطلب زیبا چیزی نفهمیدی البته من بعید میدونم خیلی مفهومه برادر من .باید یه کمی به مغز طنزت فشار بیاری تا متوجه بشی.خیلی بانمکی پسر


کامران خان
ساعت22:44---8 بهمن 1390
سلام ف م جان. مطلب زیبایی نوشتی.آدمو دلگرم میکنه.من هر وقت میام تو وبت آرامش میگیرم.
راستی میخواستم به ساسان جان بگم که حتما مطلبو خیلی خوب گرفته اما چون خیلی نمکیه و میخواد بامزه گی کنه اینطور میگه.
به هر حال (خموش) یعنی از غصه و بدبختی هات دیگه چیزی نگو و به خدا فکر کن. البته من اینطور فهمیدم.


s
ساعت22:38---8 بهمن 1390
kheili ziba bood
vaqean ta khodaro darim qo3 nadarim
faqad dooste aziz ki khamooooooooosh????????????????!!!??????????


ساسان جيگره
ساعت22:04---8 بهمن 1390
خيلي عالي.
بيست
ولي من آخرشو نفهميدم
((( پس خموش !!! )))
يعني چي؟ ببند،خفه شو،ضرنزن،حرف مفت نزن،ساكت باش؟؟؟؟؟؟؟؟
ميشه توضيح بدي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یاد خــدا،آرامش بخش دلهــا، شعر،جمله زیبا ، ،
:: برچسب‌ها: جملات زیبا درباره خدا, خدا, تو خدا را داری, خموش, آرام باش, خدا,