شعر زیبایی در مدح امام رضا علیه السلام
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

شعر زیبایی در مدح امام رضا علیه السلام


من ندانم کيستم اما شما را دوست دارم
هر که هـستم خاندان مصطفي را دوست دارم

مرغ روحم چون کبوتر پر زند سوي مديـنه
هم خراسان هم نجف هم کربلا را دوست دارم

کمتر از آنم که باشـم بنده ي شاه ولايـت
گر چه خــــــــود آلوده ام اهل ولا را دوست دارم

دوستـــي از دوستان دوستان اهل بيتـم
هر که هستــم شيعيان مرتضي را دوست دارم

گر نکير و منکرم پرسند آوردي چه با خــود
در جواب هر دو گــــــويم من رضا را دوست دارم

 



نظرات شما عزیزان:

سهيلا
ساعت16:52---7 اسفند 1390
عالي بود.

علیرضا
ساعت20:04---27 بهمن 1390
خیلی زیباست

نازنين
ساعت12:04---20 بهمن 1390
خيلي خوب بود.راستي امام عسگري امام چندمه؟

یوسف زهرا
ساعت20:27---19 بهمن 1390
سلام وبلاگ پرمحتوایی داریدتشکرازبازدیدت از وبلاگم. منم وبلاگت رو تو وبلاگم لینک کردم. یا علی


محمد
ساعت17:37---12 بهمن 1390
روايت بجا و زيباييه.اگر در بلاها ريز شويم نعمت هاي خوبي از آن در مي آيد.

ساسان جيگره
ساعت15:51---12 بهمن 1390
منم تسليت ميگم.
يا امام زمان ما كه هميشه بديم.توبرامون دعا كن.


شهناز
ساعت23:29---11 بهمن 1390
سلام حدیث امیدوارکننده ای نوشتی مرسی خیلی به دلم نشست راستی منم تسلیت می گم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: شعــر، اشعــار مولودی، ،
:: برچسب‌ها: شعر درباره امام رضا(ع), شعر مذهبی, شعر زیبا, شعر امام رضا,